Τελευταια Νεα

27 Ιαν 2014

Γιάννης Διαμαντάκος: "Κυριαρχήσαμε στο παιχνίδι"

Στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα του Α.Ο. Αγρινίου με την Α.Ε. Πεντέλης μίλησαν οι Γιάννης Διαμαντάκος (ΑΟ Αγρινίου) και Φώτης Καρακώστας (ΑΕ Πεντέλης).

Αναλυτικά οι δηλώσεις των δύο προπονητών:
Γιάννης Διαμαντάκος: Συγχαρητήρια στους αθλητές μου. Κυριαρχήσαμε στο παιχνίδι με εξαίρεση ένα μέρος στο δεύτερο δεκάλεπτο και δεν νομίζω ότι μπορεί κάποιος να αμφισβητήσει το δίκαιο της νίκης μας. Θέλω να ευχαριστήσω το φίλαθλο κοινό της πόλης για την συμπαράσταση τους. Είχαμε σήμερα καλό ποσοστό στα τρίποντα τα οποία όμως προήλθαν από την πολύ καλή κυκλοφορία που είχαμε ενώ όπως έχω ξαναπεί θα πρέπει να μείνουμε σταθερά καλή στην άμυνα για να καταφέρουμε πράγματα κάτι το οποίο σήμερα έγινε. Θεωρώ ότι αυτή η ομάδα μπορεί να παίξει πολύ καλύτερα αλλά αύριο ξεκινάει μια καινούργια μέρα και στόχος μας είναι πλέον το επόμενο παιχνίδι με την Ζάκυνθο εκτός έδρας. Συνεχίζουμε την σκληρή δουλειά. Το πρωτάθλημα έχει πολύ δρόμο ακόμα. Πιστεύω στους παίκτες μου και μόνο η χαλάρωση μπορεί να μας φέρει πίσω.
Ο Coach του Α.Ο.Α δεν σχολίασε κάτι από τα λεγόμενα του προπονητή της Πεντέλης.

Φώτης Καρακώστας: Συγχαρητήρια στον Α.Ο. Αγρινίου για την δίκαιη νίκη του. Δεν κάναμε αυτά που είχαμε σχεδιάσει. Μας μένει η απόρροια γιατί δεν παίξαμε σύμφωνα με αυτά που δουλεύαμε στις προπονήσεις όλη την εβδομάδα. Επαναλαμβάνω ότι η νίκη του Αγρινίου είναι δικαιότατη. Όσο για την διαιτησία δεν σχολιάζω κάτι. Νομίζω όσοι ήταν στο γήπεδο είδαν.
Για την ένταση με το προπονητή του Α.Ο.Α. Γιάννη Διαμαντάκο ο Φώτης Καρακώστας ισχυρίστηκε ότι: Ο Προπονητής του Α.Ο.Α. θεώρησε ευατόν θιγμένο γιατί κάλεσα time-out 2,5 λεπτά πριν το τέλος με το σκορ στους δέκα πέντε πόντους.

Για τον αθλητή του Μαρκομιχάλη που βρέθηκε στο στόχαστρο των παικτών του Α.Ο.Α και της εξέδρας: Εφόσον έχει πει  αυτά που ισχυρίζονται από την αντίπαλη ομάδα σίγουρα είναι καταδικαστέα η συμπεριφορά του.
Μιχάλης Σταμουλάκης 
« PREV
NEXT »